Politica de retur

Dorinta noastra este de a fi pe deplin multumiti de produsele livrate.

Daca intervin totusi situatii precum :

Va razganditi asupra produselor comandate :

- este in ordine sa va razganditi

Ordonanta de Guvern nr. 130 / 2000, prevede urmatoarele :

" Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral - in scris - contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. "

Va rugam sa aveti insa in vedere ca pentru returnarea produselor trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii :

1. - sa trimiteti un mail pe adresa comenzi[at]bforyou.ro ( puteti si prin intermediul paginii de contact direct de pe site-ul nostru, www.bforyou.ro, prin care ne aduceti la cunostinta produsele pe care doriti sa le returnati si daca binevoiti, sa ne explicati si de ce doriti returnarea acestora

2. - ne returnati produsele in starea originala, fara nici un fel de deteriorari

Returnarea produselor se accepta doar daca respecta starea originala, nu au ambalaje deteriorate, nu sunt folosite, nu sunt desfacute ori desigilate, nu sunt zgariate ori patate, nu au etichete sterse ori rupte si sunt insotite de factura de achizitie.

La primirea produselor returnate, li se va verifica integritatea.

In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari si nu ne permit recomercializarea acestora, ne rezervam dreptul de a le refuza.

In cazul in care produsele sunt in ordine, o sa vi se returneze contravaloarea acestora in maxim 30 de zile.

Costurile de transport pentru returnarea produselor se suporta de catre consumator.

La retur nu se accepta colete cu plata ramburs.

Aceste clauze si conditii sunt prevazute in :
- Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
- Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Produse livrate gresit :

In cazul in care constatati ca ati primit alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne comunicati cat mai curand acest lucru, pentru a va putea inlocui produsul cu cel corect.

Costurile de transport tur si retur vor fi suportate de BforYou - BRIGELY S.R.L.